He is a part of my life :)

31.12.2012 
Berakhirnya tahun 2012 dalam kehidupan manusia hari ini .
Tapi hari ini sepanjang 8 jam aku bekerja muka aku ni murah dengan senyuman 
sampai ke telinga .mana taknya . Dia buat aku terkejut .
Luluh hati aku ni haa .
Hahaha XD 
Tengah sibuk aku buat kerja tetiba ada sapaan dari belakang :)
"Apa khabar ?"
Ya Allah :) Terkejut aku . Mana taknya . Semalam dia datang . Tapi aku dah balik .
Seriously , aku terlalu merindui diri dia :)
Kalau waktu kelas agama tu . 
Malu - malu nak masuk . Farhana kat sebelah asyik ketawa je tengok aku . 
Sengal kan ? Haihhh . Tapi dia tu la satu - satunya kawan baik lelaki yang aku boleh percaya .
Rahsia aku . Sakit aku . Sihat aku . 
Setiap hari dia akan tanya 'apa khabar?'
Kadang - kadang boring juga .
Tapi bila dia ta tanya tu macam something lain yang aku rasa .
Terima Kasih Bushukkk ^_^ 

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM :)
Terima Kasih Sudi Membaca :)