Bila aku nak rindu semua nya ?

Tajuk tu macam soalan kan ? 

Hmm ... eh eh ? Assalamualaikum semua :D
Sihat semua ? Alhamdulillah . Diri ini semakin sihat dan sihat :D
Okay . Dengarnya result akan diterima minggu depan .
Aku sekarang berteman rapat dengan Redha :)
Alhamdulillah . Aku redha dengan setiap perancanganNya .
Risau tu mestilah ada tapi kita dah usaha . Dah doa .
Jadi bertemanlah cepat dengan redha dan syukur .
Bersyukur dengan setiap apa yang diberiNya .
Jadi pada tarikh tu juga aku akan berjumpa dengan kawan-kawan lama .
Sahabat . Cikgu . Pokok . Sekolah . Kerusi Meja . Dewan . Kantin . 
Perhimpunan . Bendera . Koperasi . 
Haihhh Za ! Banyak betul yang kau rindu .
Jadi Jadi aku kena sabar untuk tarikh tu . 
Tarikh terima result dan juga dalam masa yang sama berjumpa dengan mereka .
Lagi-lagi si Farhana nie :)
Rasanya last jumpa dia aritu masa jumpa kat Jusco . 
Still kurus , pendek . HAHAH XD
dan semestinya Eswari aku :D
Rindunya kat dia :'(
Cikgu Hidayati , Bebudak 5SN3 :')
*tak boleh sambung* 
*Sedu-sedu dah nie*

Assalamualaikum semua :)

No comments:

Post a Comment

ASSALAMUALAIKUM :)
Terima Kasih Sudi Membaca :)